ielts-izmir

International English Language Testing System

İster iş imkanlarını iyileştirmek, ister yurt dışında okula gitmek, isterse gelişmiş bir ülkede yeni bir hayata başlamak için olsun, çoğu insan IELTS’e girmek  hakkında oldukça heyecanlanır çünkü basitçe IELTS’de iyi bir not alırlarsa, onları daha iyi bir hayat bekler.

Bu heyecanlanan insanların çoğu “IELTS” terimini google’de aramaya başlarlar ve görülen ilk internet sayfasını çalışmaya başlarlar ya da bütün öğretmenlerin ve bütün dil okullarının aynı şeyi, aynı yolla öğrettiğini düşünerek, en yakın dil okuluna giderler. Sadece çok sıkı çalıştıktan, çok fazla para ve çok fazla zaman harcadıktan sonra, IELTS puanlarının, azıcık bile iyileşmediğini fark ederler. En kötüsü ise, aylarca çalıştıktan sonra, çoğunun sınava nasıl hazırlanması gerektiği konusunda kafası çok fazla karışmıştır.

Bu kafa karışıklığının nedeni internet sitelerinde olan ve öğretmenlerin verdiği zıt tavsiyelerdir. Uzun ders çalışma saatlerinin ardından, bazı IELTS öğrencileri IELTS okuma sorularına yanıt vermenin en iyi stratejisinin ne olduğu konusunda hala emin değildirler. Okuma metinlerindeki bütün kelimeleri okuyup, okumamaları ya da her paragrafın ilk ve son cümlesini okumaları gerekip, gerekmediği konusunda emin değildirler. Ya da, hatta belki de metni okumayı tamamen bırakıp, sadece anahtar kelimeleri kullanarak metindeki yanıtı bulmaya çalışmaları gerekmektedir.

Kafa karışıklığı IELTS yazmada daha da fazladır. Pek çok öğrenci makalede kendi fikirlerini doğrudan ifade etmeleri zorunluysa, makalelerinin kaç paragraf uzunluğunda olması gerektiğinden emin olamama sonucuyla karşılaşıyor ve ifade etmeleri gerekiyorsa, bunu makalenin giriş mi yoksa sonuç paragrafında mı yazmalı olduklarını bilmiyorlar. IELTS akademik yazımda “Ben” zamirini kullanmak mümkün mü? Yazım kısmının konusuyla ilişkili olarak sizin ya da tanıdığınız bir kişinin başınız gelen şeyden kişisel örnek vermeye ne dersiniz?

Sahiden bu kadar zor olmak zorunda mı? Bu kadar kafa karıştırıcı olmak zorunda mı, bir çare var mı? Evet, bu soruların yanıtları çok basittir. Sadece, en başında neden kafa karıştırıcı olduğunu anlamak zorundayız. Sorunların hepsine yol açan kötü bir tavsiyeydi. Aslında, doğru tavsiyeyle, IELTS puanında sahici bir ilerleme ve büyük artışı elde etmek oldukça mümkündür. Yapmanız gereken tek şey Cambridge tarafından yayımlanan özgün IELTS materyallerini çalışmak ve tam olarak neye ihtiyacınız olduğunu seçebilen ve bunu size sağlayabilen, bütün Cambridge kitaplarını çalışmış olan bir profesyoneldir.

Burada, BIZ ENGLISH’de, uzun yıllarını bütün özgün malzemeleri çalışmaya harcamış olan, puanınızı artırmanıza yardımcı olacak, gerçekten işleyen bütün teknikleri size verebilecek olan, oldukça profesyonel bir IELTS uzmanları ekibini bir araya getirdik. Sınıftaki birinci dersten başlayarak, doğru yolda olduğunuzu ve bilgi olarak olduğunuz şeyin gerçekten ihtiyaç duyduğunuz puanı almanız için sizi doğru yolculuğa çıkarttığını hissedebilirsiniz. Profesyonel ekibimiz size gerçek IELTS kaynaklarını da gösterecektir, böylece almakta olduğunuz şeyin tamamen gerçek olduğu ve rastgele bir IELTS hocası tarafından internette yazılmış bir şey olmadığı konusunda içiniz rahat olur.

BIZ ENGLISH’de, sadece bire bir IELTS sınıfları sunuyoruz. Bunun nedeni, sınıfların sadece size uygun şeklinde düzenlenmesidir.

Sınıfta işlenebilecek kitaplar:

  1. Tam IELTS Serisi.
  2. Cambridge Serisi (9 ila 13)
  3. Resmi Cambridge IELTS Kılavuzu
  4. LongmanAkademik Yazım Serisi
  5. Oxford Word Skills
  6. IELTS Plus 2, 3
  7. IELTS Trainer
  8. IELTS başarısının anahtarı
english-exam-course

Bu kitaptaki bütün sayfaların okunmasının çok zaman alıcı olduğu açıktır; bu okumayı imkansız bir iş haline getirmektedir. Öğrencilerin güçlü ve zayıf yanlarını değerlendirmek ve kitaptaki IELTS öğrencisinin ihtiyaç duyduğu kısımları seçmek ve sunmak bizim IELTS uzmanlarımızın sorumluluğudur. Bu yolla, öğrenciler sadece ihtiyaç duydukları malzemeleri alırlar ve zamanlarını IELTS puanlarında bir fark oluşturmayacak derslerle heba etmezler.

İstenilen puanı almadan önce, her öğrencinin ihtiyaç duyduğu ders sayısı öğrenciden öğrenciye büyük oranda değişmektedir. Ancak, yaklaşık hesap, 3 ila 6 ay süren, haftada 4 ila 8 saat derse ihtiyaç duyabilmektedirler.